Direct contact opnemen voor je sollicitatie kan met Arezou via aamir@depaauw.nl

Wie zijn wij?

Wij zijn een familiebedrijf met twee industriële bakkerijen. Bakkerij de Paauw isgevestigd in Hardinxveld-Giessendam en Bakkerij Fuite in Apeldoorn.Onze bakkerijen perfectioneren dagelijks het eeuwenoude ambacht. Modern ambachtbetekent dat we het bakkersambacht op de meest vooruitstrevende en vernieuwendemanier tot stand willen laten komen. Dit betekent dat we continu streven naar eenoptimaal proces met de lekkerste en ambachtelijke producten als uitkomst. Wij doen ditmet plezier, passie en liefde voor onze producten.

Hoe ziet een dag in de bakkerij eruit?

In de bakkerij zorgen de bakkers, productiemedewerkers en machine-operators ervoordat het brood op tijd bij de inpakkers is. De verdelers zorgen er daarna voor dat dechauffeurs de juiste producten kunnen vervoeren. En als er iets niet werkt, staat hettechnische team klaar om het op te lossen! Op deze manier draagt iedereen zijnsteentje bij en zijn de functies heel verschillend.

Om de bovenstaande prestaties dagelijks neer te zetten vertrouwen we op een stabieleICT omgeving en applicaties welke het proces en de collega’s van de nodigde hulp eninformatie voorzien.

Binnen ons bedrijf hangt een informele sfeer. Wij zijn bovendien continue inontwikkeling, niet alleen op het gebied van brood maar ook op het gebied van onzebedrijfsprocessen en de ontwikkeling van onze mensen.

De functie

Als Functioneel Beheerder ondersteun jij zo efficiënt mogelijk de verschillende bedrijfsprocessen. Jij zorgt ervoor dat deze processen kwalitatief goed verlopen en proactief op elkaar worden afgestemd. In jouw functie als Functioneel Beheerder ben je niet alleen uitvoerend werkzaam, maar ondersteun je tevens de eindgebruiker in de vertaling van proces naar applicatie. Daarnaast houd jij je bezig met:

  • Incidentbeheer
  • Gebruiksbeheer
  • Inrichting en kwaliteit van de systemen en applicaties
  • Informeren, adviseren en vertalen van de functionele mogelijkheden en gebruikerswensen
  • Anticiperen op ontwikkelingen naar functionaliteiten in applicaties en systemen
  • Communicatie en overleg met leveranciers en collega's

Samen met jouw collega verdeel je jouw tijd over beiden locaties en werk je dus afwisselend vanuit Hardinxveld-Giessendam en Apeldoorn. Incidenteel thuiswerken behoort ook tot de mogelijkheden.

Wat vragen wij van je

  • Je beschikt over HBO werk- en denkniveau;
  • Je beschikt over actuele kennis van ERP, WMS en MES systemen en ook heb jeeen gedegen kennis van de gangbare Microsoft Office applicaties.
    • Kennis van AFAS Profit is een pré.
  • Je bent sterk in het analyseren van processen en weet je vinger snel op de zereplek te leggen;
  • Je hebt een proactieve en daadkrachtige houding en beschikt bovendien overeen gezond verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Je bent leergierig en hebt een gezonde interesse om nieuwe zaken aan tepakken en eigen te maken;
  • Je bent woonachtig in het midden van het land.

Wat bieden wij?

  • Een contract voor 38 uur per week;
  • Een basissalaris tussen €42.000 - €51.000 op jaarbasis inclusief vakantiegeld, basis van een fulltime dienstverband;
  • Een telefoon en laptop;
  • Een zelfstandige baan waarin initiatief zeer gewaardeerd word. • Iedere dag de geur van versgebakken brood wanneer je de bakkerij binnen komt.

Soort dienstverband: Fulltime (38 uur)
Rooster:

  • Flexibele werkuren

Secundaire arbeidsvoorwaarden:

  • Dienstreizen vergoeding
  • Flexibele werkuren
  • Reiskostenvergoeding
  • Werk vanuit huis

Werklocatie: Fysiek

Solliciteren voor deze functie doe je bij Arezou.

Bij vragen kun je direct contact met haar opnemen via aamir@depaauw.nl.

Direct solliciteren bij Arezou.

CV toevoegen (verplicht)